KodlaRize Projesi Robotik Kodlama Turnuvası Final Değerlendirmesi Yapıldı
258
23:19
02.06.2022

Rize genelindeki tüm ortaokul öğrencilerine yönelik olarak düzenlenen turnuvanın temel amacı, öğrencilerimizin takım halinde çalışma yeteneklerinin, inovatif düşünme, girişimcilik ve bilimsel düşünme becerilerini geliştirmek, teknoloji öğrenimi ve üretimi konusunda teşvik etmek, yaşayarak öğrenme yoluyla bilginin kalıcılığını arttırmak, özgüven ve özsaygıyı desteklemek, yazılım teknolojileri ve bilimi sevdirmektir.

2 aşamalı olarak gerçekleştirilen turnuvanın birinci aşamasına 195 öğrenci katıldı. Birinci aşamada farklı tarihlerde 3 farklı Scratch oyunu yaptırıldı. Öğrenciler çevrimiçi ortamda zoom programı üzerinden bağlanıp belirlenen süre içinde verilen yönergeye göre oyunlarını tasarladı. Yapılan bu oyunlar 15 kişilik öğretmen jürisi tarafından değerlendirildi. Bu üç değerlendirme sonucunda en yüksek puanı alan 12 takım finale yükseldi.

Turnuva Final değerlendirmesi 30 Mayıs tarihinde Merkez ilçe kodlama atölyesinde robotlarla beraber Müdürümüz Engin EMEN'in katılımıyla yüz yüze yapıldı. Turnuvaya 12 takım toplam 24 öğrenci katıldı. Öğrenciler takım halinde verilen yönergeye göre robotu kodlayıp parkur üzerinde yarıştı. Parkurda görevleri tamamlama oranına göre değerlendirme yapıldı. Yarışmaya katılan tüm öğrenci ve öğretmenlere Milli Eğitim Müdürümüz Engin EMEN tarafından katılım belgesi verildi.02-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-2022

02-06-2022

02-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-202202-06-2022

Yayın Tarihi: 02.06.2022